Random pictures


Landat i Indien. Alla ar trotta och hungriga. Har vantar en sex timmar lang nussresa till Trichy. Bussen var for liten sa alla satt i knana pa varandra! Hemsk resa!


Direkt efter den hemska nattbussfarden var det valkomstfest i Trichy. Det blev dans, musik och blommor. Har ar bandet som spelade.


Har dansas det for fulla muggar. Roligt och galet!


Damer i Salwar. Dessa ar vara vardagliga indiska klader.


Har sover jag!


Vi akte kovagn en superhet dag. Vi skulle till en skola och ett daycare.


Barn pa skolan. De var superglada nar vi kom!


Daycare


Den omtalade coconut-man. Alla kvinnors fantasi. Snygg OCH kan klattra i palmer!


En tant utanfor huset dar vi bor. Hon ar alltid dar och otroligt sot gammal dam.


Jag och Emelie.


Barn pa ett barnhem.


Micke och Elin. Vi fick ha saris pa oss nar polismastarn skulle komma.


Tina i Sari


Jag oserios i Sari!


Obligatorisk bindi.


Vanlig syn har. Skrap och kor finns det overallt. Detta ar utanfor ett kopcenter.


Vacker kyrka vid Rock Fort Temple.


Rock Fort temple. Hindutempel pa ett berg.


En bit av trichy


Center for blinda kvinnor. Har syr de stolar. Riktigt duktiga var de!


Poolen vi badar i.


En gammal dement tant pa alderdomshemmet. Hon var sot hon!


Micke tycker det ar varmt i bussen.


Har serveras det blaskigt kaffe ganger femhundra! Mer vatten med kaffefarg.


Elin och jag med en elefant.


Jag framfor ett tempel


Jag framfor nagra statyer av gudar.


Hela templet


Ett av indiens storsta hindutempel.

Kommentarer
Postat av: Ramona

Roligt med bilder :D Haha den med skräpet och kon va ju rolig! Hoppas du har det bra :)

2009-11-30 @ 10:01:57
Postat av: Sandra

Va roligt med massa bilder! :D

Jag är inte alls avundsjuk!!!!!!!!

Postat av: Marlene

COOLT! Jag och milo sitter och tittar på bilderna nu, han verkar gilla alla färger på kläderna ;) hihi. Och nu började han skratta åt snörena på mina byxor... hmm! Tur att han är lättroad! haha :D KRAM från oss!!

2009-11-30 @ 11:33:16
Postat av: Jenny.A

Härliga bilder :) Saknar dig!

2009-11-30 @ 23:56:22
Postat av: Sofia

Vad roligt att se bilder på hur ni har det, ser spännande ut och väääldigt annorlunda från hemma :) Hoppas ni har det bra!

2009-12-01 @ 12:34:04
URL: http://soufih.blogg.se/
Postat av: Carola

Jättekul med bilder med sol och värme. Första riktiga snön har just kommit idag. Kan du säga nåt på hindi ännu?

2009-12-04 @ 20:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback