Veckans (?) youtube-klipp

Var riktigt längesen jag körde ett veckans youtube-klipp och jag borde skämmas! Men jag har faktiskt varken haft tid, ork eller lust till att sitta och plöja igenom youtube för nästa stora hit. Men nu tänkte jag iallafall bjuda på något från youtube. Youtube hit är det kanske inte men den är omtalad att bli Sveriges sommarplåga detta år. Själv tycker jag inte att själva låten är bra men refrängen fastnar och jag kan pinsamt nog se mig stå och sjunga den truddelutten på förfesten för att hålla humöret uppe. Här kommer den iallafall! Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Sandra

hahahaha Om du menar att de där är året sommarplåga så är jag väldigt gla jag inte kommer hem förns 15 juli! haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback