Tråkig dag

 


Vaknade upp till en solig och fin dag idag och jag övervägde nästan att dra på mig kjolen och strosa runt i den men mitt förstånd kom ikapp mig när jag kollade på min nya termometer. Det var fortfarande kallt ute så det fick bli jeans och en Primark-tröja från England och sen begav jag mig mot skolan och en dag full med politik, kommuner och prat om medborgare. Det kan inte bli mer intressant va?

Vår vanliga trio var bara en duo idag då Emelie fick något ryck igår och valde att åka hem en sväng. Klandrar henne inte. Kan inte vara lätt att vara så långt borta från alla nära och kära, jag vet att jag hade inte klarat det iallafall.

Haft en så tråkig dag idag så ni kan inte ana. Regnet har börjat ösa ner och man är tvingad till att sitta inomhus om man inte vill bli blöt och sjuk. Har tvättid nu ikväll och hade egentligen inte mycket tvätt så nu blir det en genomgång på allt möjligt som kan tvättas i en tvättmaskin. Tror ni man kan kasta in lite porslin där? Har inte orkat diskat ännu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback