Nu bor jag här!

Det är väldigt tomt på MSN nu och jag antar att alla sitter bänkade framför TVn med en skål popcorn och kollar på Hockeyn. Ni skulle haft en lika bra lägenhet som jag vill jag bara säga er! Jag kan sitta vart som helst i lägenheten(även PÅ toaletten) och ändå se TVn. Jag slipper alltså missa något som helst av TVprogrammen och kan ändå fixa en macka, duscha, gå på toa eller ligga i sängen.

På tal om min underbart lilla lägenhet så har jag ÄNTLIGEN kommit upp på listan nere i trapphuset. Istället för att ha ett tomt fällt där mitt namn borde stått står det nu Annica Lindqvist! Äntligen bor jag här! Flyttade hit i September och kom upp på papperet igår! Det tog alltså nästan 9 månder innan jag fick bo i detta hus offentligt. Det roliga är att jag kan bara njuta av mitt namn där nere i en månad till eftersom det snart är dags för min flytt in mot stan. Men en månad är bättre än inget. Undra hur länge jag kommer stå kvar på skylten efter jag flyttat?

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha men de var väl trevligt att äntligen få upp ditt namn där.

Postat av: sofie

Ja du hann iaf få upp ditt namn på väggen, mitt namn hann aldrig komma upp innan ja flyttade =P

2009-05-08 @ 16:45:23
URL: http://soofieedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback