Min gårdag

Oj oj oj vad upptagen man kan vara. Jag har varken hunnit med att kolla min mail och ännu mindre kolla min blogg och försökt uppdatera den men trots uppdateringsbristen ser jag ändå att det är ett 20-tal som fortfarande tar sig in på bloggen - KUL!

Igår var det full rulle för mig när jag var och tränade tidigt på dagen och sedan for till Örnexpo. För er som inte vet vad örnexpo är så skulle man nog kunna kalla det en sorts marknad och en massa uppträdanden. Köpte mig ett jättefint halsband där som jag tittade på redan förra året när jag var där med Anders. Men då blev jag övertalad att köpa ett ljus som luktade blåbär istället (fråga inte hur det gick till för det har jag ingen aning om). Nu är iallafall halsbandet mitt och det kommer in en bild senare på hur det ser ut.

Hann även med att se motorcykelshowen som var där. Det var två stycken motorcyklar inne i en nätboll där de for runt och uppochner. Jag måste sett ut som en gammal tant när jag stod där med händerna för ögonen. Tyckte det var väldigt läskigt och när de sedan tog in en ung kille in i buren som vara skulle stå där så blev det ritkigt obehagligt! Aldrig att jag hade tillåtit mitt barn att stå där - nej nej.

Hann även med en hårmodevisning men som snarare blev en visning av mina exs ex, helt perfekta i håret och med underbara balklänningar. Och där nere i folkhavet stod jag i mina slitna jeans och en T-shirt som får mig att se dubbelt så stor ut. Hurra.

På kvällen blev det även bio med en massa folk. Vi såg änglar och demoner och jag rekommenderar den för folk som tycker om mysterier, religion och ett gäng korrupta präster.

Kommentarer
Postat av: Sandra



Jag ska se änglar och demoner imorgon kväll tro jag . :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback