Hemtentan är nu gjord!

Sådär, nu har man kämpat sig upp till jordens yta igen. Gräver alltid ner mig när jag ska ha hemtenta och skärmar verkligen av mig från omvärlden för att inte bli störd i mitt arbete. Så nu, i två dagar, har jag suttit framför min dator och samlat dam och träsmak i rumpan för att äntligen kunna utbrista: HEMTENTAN ÄR KLAR!

Känns underbart att den är färdig. Det var sista hemtentan innan sommarlovet och förhoppningsvis den sista tentan i huvudtaget innan jag beger mig ut på ständerna för att blända folk med min allt för vita kropp. Alltså, inget mer snack om kommuner, EU, partier och regering - no more! Tentan är avklarad!

Här har ni en osminkad men glad Annica med sin (icke) favoritbok
 


Kommentarer
Postat av: Sandra

MEn skrev du nu att kungen är den som har mest inflytande i EU? haha ;P

Postat av: Sandra

MEn skrev du nu att kungen är den som har mest inflytande i EU? haha ;P

2009-05-13 @ 19:31:02
URL: http://sossandraschauman.blogg.se/
Postat av: Sofia

Nej annica vi älskar den boken och EU, kommuner och legitimitesgrunden är det ända vi ska prata om hela sommaren!

2009-05-14 @ 17:55:44
Postat av: Kristofer Wallmark

Hehehe DEN boken minns man!



Hur långt har du kvar på din utbildning? Jag gick ut nu i januari!

2009-06-06 @ 13:41:59
URL: http://naturligabilder.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback