Britney till Sverige

Som bekant kommer Britney Spears till Sverige och Globen den 13 Juli och jag vill verkligen verkligen gå. Har alltid varit ett Britney fan och kommer nog alltid vara det. Ända sen Hit me baby one more time har jag följt henne genom hit efter hit och nu står man här med åldern inne för att fara och se hon!

Försökt att finna bostad och även tänkt se till att jag var ledig från jobbet men då slogs jag ner från mina drömmar då jag såg priserna. Vem har råd? Kommer jag att ha råd? Resan ner till stockholm kommer bara den gå på över tusenlappen och sen kommer även kostnaden för den dyra biljetten. Men jag vill ju verkligen se henne.

Biljetterna släpps den 11 Maj klockan 09.00 så jag måste snart bestämma mig hur man vill göra. Här ska ni iallafall få prislistan:

895 kr/st - Sittplats (Singelplats)
995 kr/st - Sittplats
1295 kr/st - Sittplats bra (Läktare B)
1495 kr/st - Ståplats (Parkett)
1595 kr/st - Sittplats bästa (Läktare A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback