Jag kan flyga.. Jag är inte rädd...

Imorgon flyger jag hela vägen till London själv och jag är sjukligt nervös. Tänk om jag missar flyget? Tänk om vi kraschar? Tänk om jag går vilse? Tänk om inte bagaget kommer? Tänk om det är något fel med biljetten?



Jag längtar till jag är framme och ser Sandra stå där på flygplatsen. Jag hoppas hon står med en såndär skylt där det står "Lindqvist", annars kommer jag bli besviken! Iallafall ska det bli skönt med plusgrader, grönt gräs, fåglars kvitter och härliga dagar utomlands.

Jag har inte packat klart ännu, bara sminket har fått sorteras och hamna i den röda fina väskan. Kläderna väntar jag med tills Totoro har åkt till sin barnvakt eftersom jag vet hur han är. Skulle Totoro vara hemma och väskan skulle vara öppen skulle han ligga i den och vägra kliva ur. Och jag har verkligen kämpat för att han inte ska vara där inne eftersom hans matte ska ha 10 hårlösadagar i England.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men de kommer gå bra Annica!

De är ingen fara! :P

Jag väntar ju på dig i London. hehe

Och kraschar planet lovar jag att simma ut och hämta dig.. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback