Tråkig hårdag

Vilken långsam och tråkig dag det har varit idag. Började inte mitt seminarium förän klockan ett idag så jag hade nästan all tid i världen för en sovmorgon. Men istället vaknar jag sju och är riktigt pigg. Jag startar TVn och kollar lite på vakna med det voice för att fördriva den oändliga tiden jag hade innan jag skulle ta mig in till skolan.

Efter seminariumet snabbade jag mig till frisörsalongen som jag brukar klippa mig på för att höra om det hade någon tid för min lugg idag. Då hör jag en mansröst säga "Men jag kan klippa din lugg gratis". Jag vänder mig om för att se vilken udda människa som säger så till en främling och ser då att Lee sitter i stolen och ska klippa bort vinterkalufsen. Han hade jag inte sett på riktigt länge.

Nu är luggen klippt och jag kan se igen vilket kan vara positivt med tanke på att dopet är på lördag och jag vill verkligen kunna se min gudson på hans dop. Och när jag sitter där inne hos frisören och slås av den goda "färga håret"-lukten känner jag den enorma känslan av att färga håret och göra något drastiskt med det. Brukar ni få sådana ryck? Mitt senaste ryck som handlade om mitt hår var när jag klippte av allt till den korta frisyren jag har idag - ett big no no om du frågar mig idag (saknar mitt långa svall något otroligt).


Åkte hem efter klippningen och satte mig vid datorn för att titta runt lite på Youtube och se om man hittar någon bra musik att lyssna på och börjar då lyssna på Britneys nya låt If You Seek Amy. Har alltid varit ett britney fan och jag börjar ju genast att fundera på hur jag skulle se ut i blont hår ala Britney spears. Jag vet inte om det var lukten från hårfärgen som satt sig på hjärnan eller bara en jobbig önskan att göra något nytt och SNYGGT med mitt hår som gjorde att jag öppnade photoshop för att exprimentera med lite hårfärger på en gammal bild på mig. Undra om man ska färga om håret?

  

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja måste också klippa luggen snart är jag helt blind.



Ja tyck brunt.. :P Jag vill också se mig själv i olika hårfärger!

Postat av: Sandra

Annica I nedd your help!

Kan du göra nå sånna bilder då du ändra min hårfärg ?

Kanske ljust med slingor ? hm ...

Ge mig en föravning hur mitt hur kommer se ut! haha

2009-09-06 @ 14:34:49
URL: http://sossandraschauman.blogg.se/
Postat av: Sandra

Annica I nedd your help!

Kan du göra nå sånna bilder då du ändra min hårfärg ?

Kanske ljust med slingor ? hm ...

Ge mig en föravning hur mitt hur kommer se ut! haha

2009-09-06 @ 14:35:23
URL: http://sossandraschauman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback