Snart dax för vår-dagar i Oxford.

Snön rasar fortfarande ner över Övik och jag kan inte annat än att drömma mig bort till Sandra och den 6 Mars. Snart får jag damma av vårjackan och höra fåglarna sjunga och se blommorna på marken. Det har redan blivit vår där och det ska bli härligt att få se att sommaren kommer, och säkert till lilla Övik efter ett tag.

Hade tänkt att skriva klart min seminarieuppgift som jag har tills på fredag men motivationen tryter. Måste ju göra den och ju närmare dagen vi kommer ju jobbigare kommer det att bli! Det är jag fullt medveten om men just nu sitter jag hela dagarna med skolarbeten och det tär på en. Finns så gott som inget socialt liv kvar än det jag har på MSN och i mobilen. Tragiskt? Ja, välkommen till studentens liv..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja de är då himla härligt höra fåglarna kvittra och se mer och mer blommor blomma ut.. bara 3 dagar kvar nu.. hehe

Postat av: Sandra

Du få nog packa paraplyet! haha

2009-03-03 @ 21:15:24
URL: http://sossandraschauman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback