Oxford - Dag 3 - Onsdag kväll "chipsprovningen"

Som den chips'oman som jag är så måste man ju prova utbudet av snacks i England och till min stora besvikelse så har de inte någon sort som är god!


En del av chipsen.

Sensations - Thai sweet chili
Detta var en av de få goda chipsen som England säljer. De smakade thai sweet chili sås som man kan köpa i mat affärerna. I större mängder tror jag dock inte att dessa chips är goda.


Walkers - Prawncocktail
Nog de värsta chipsen som kommit in i min mun. De smakar surt, äckligt och helt fel! Som namnet säger ska smaken vara räkcocktail men jag vet inte det. Tyckte det liknade Salt and Vinegar som också var jätteäcklig.

Orkar inte lägga ut alla bilder på chipserna men det finns en hel del udda smaker i England. Vad sägs som kyckling, bacon, rostbiff eller ekorre? Nä, jag håller mig nog till OLWs sourcream and onion!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback