Mysdag med bebisdoft

Idag klev spontana Annica ut i dagsljuset igen och valde att hoppa över föreläsningen om civilrätt - familj för att hälsa på Marlene, Johnny och min lilla söta gudson Milo. Älskar dessa spontana dagar då de har en tendens till att utvecklas till något riktigt bra.

Tog bussen halv elva imorse till Umeå och sedan vidare till Ersboda. I dörren möttes jag av en glad Marlene och en nyvaken Milo som vuxit som bara den sen senaste gången jag var där. Var jättelängesen jag träffade dem och det var härligt att få vara tillbaka till Umeå och vara hos Marlene. Vill så gärna befinna min närmare dem men det är svårt när utbildningen är i Övik. Men snart kommer jag bo i Umeå igen och då hoppas jag verkligen att de bor kvar där med.

Det blev en riktig mysdag med mycket bus och prat. Lekte en stund i babygymet, bara gosade och kollade i fotoalbum. Det är mysigt det.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Mysigt. :)

Postat av: Anonym

Åh! Det var så roligt att du kunde komma hit! Milo blev jättegrinig efter du farit, kan kanske ville att du skulle stanna kvar? ;) hihi. Men vi ses ju snart igen!!

2009-03-24 @ 22:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback