London!

Äntligen har det blivit den 6mars och det är dags för mig om några timmar att ta mig till flygplatsen med slutdestination Heathrow, London. Har ingen aning om jag packat allt jag behöver, har kläder, smink , plattång och lite annat  smått och gott. Vad behöver jag mer?

Åker till skolan om en timma för att ha sagoseminarium, vi får väl se hur det går. Jag har skrivit min uppgift iallafall och basgruppen träffades igår och planerade vår redovisning. Vi har väl inte den mest kreativa redovisningen men så länge det blir gjort kan ingen klaga!

Kommer sakna alla er här hemma och jag älskar er! Adjö kalla Svergie!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja men vi kommer få det så himla roligt Annica! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback