Hemresa

Vaknade tidigt och började göra mig iordning för min långa resa hem till Sverige igen. Sandra sov fortfarande när jag vaknade så jag smög så gott jag kunde ut ur rummet och in på toaletten för att försöka vakna till liv. När jag kommer ut därifrån finner jag Sandra vaken och på benen och då skulle vi ner och äta frukost. Solen sken och det förväntades bli riktigt varmt denna dag. Det sker ju alltid när man ska hem!

Efter körde Sandra mig till X70bussen som jag skulle ta till Heathrow och sedan skulle jag försöka finna mig väg till terminal 3. Satt bredvid någon ung tjej på bussen som uppenbarligen inte gillade att jag satte mig bredvid henne. Hon kröp ihop och vända sig så mycket bortåt som hon kunde men det gjorde inget. Jag var själv så trött att jag nästan somnade på bussen. Vi släpptes av och det var ingen fara alls att hitta till min terminal och mitt plan. Hade tidigare varit så nervös att jag nästan kunnat spy men där satt jag tillslut i väntan på mitt plan, en timme innan.

Anlände till Arlanda där jag köpte en macka och väntade ytterligare på mitt plan. Det flöt som på riktigt bra och jag kände mig nästan lite hemma på flygplatserna.

Kom hem till Övik vid femtiden och där stod då min bror och hans kompis Conny och väntade på mig. Jag bjöd på lite räkcocktail chips och salt och vinegar chips som de gillade! De är ju uppenbarligen inte från samma planet som jag!

När jag kom hem låg en trevlig överraskning på mitt köksbord, Anna pihl säsong tre hade äntligen kommit men självklart funkar inte min DVD längre så jag kan inte titta på min efterlängtade DVDbox. Men jag fyller snart år så jag hoppas att jag får en DVD då.



Fick även tillbaka min älskade katt nu på kvällen och det var skönt. Saknat han jättemycket och jag hoppas att han saknat mig dessa 10 dagar också!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sa ju att de skulle gå bra på resan hem! :P



Och att du lyckades lägg upp en till ful bild på mig vid Magdalen! Blää.. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback