Den kärleken.. Den ljuva kärleken...

Varit hos Jenny denna dag och vi valde att se en film som jag längtat efter att se - Twilight. Har velat att se den innan men det blev aldrig någon bio och jag ville inte se den i dålig kvalité och förstöra den upplevlse som det skulle kunna vara.. Och vilken upplevese det var!

Jag förstår varför alla pratar om att man blir kär i Edward. Egentligen är han inte snygg på så vis utan hans mysteriska sätt att vara och det faktum att han är så otroligt kär i Bella gör att han kvalificerar sig in på min "kär-lista". Hur han beteer sig gör honom nästan oemotståndlig och just därför är han nu och tävlar mot Prince Albert från the young Victoria om mitt hjärta. Eller ja.. nått sådant.

Iallafall har det aldrig varit hetare i min värld med män med stormhatt och smala byxor eller vampyrkillar.

  

Kommentarer
Postat av: Sandra

prins Albert helt klart..

Postat av: Henrik Hagström

Twilight var faktiskt bra :) Det är jobbigt att bli kär i skådespelare/kändisar. Det kommer ju alltid förbli en dröm, eller hade du försökt förverkliga den? ;)



Har en liten frågestund på bloggen nu, ställ gärna någon fråga ;D



Och en sak till när jag väl är inne på frågor, några framsteg på designen? :D



Hare bra nu!

2009-03-31 @ 20:48:44
URL: http://isterneverforget.blogg.se/
Postat av: Henrik Hagström

Kom min kommentar inte med? Aja gör ett nytt försök.



Twilight var faktiskt bra! =) Men det är jobbigt att bli kär i skådespelare/kändisar, vet hur det är. Det kommer alltid förbli en dröm, eller hade du försökt förverkliga den? ;D



Har en liten frågestund på bloggen min, fråga gärna något! :D



När jag väl är inne på frågor, några framsteg på bloggdesignen? :D (den ständiga frågan)



Ha det bra nu!

2009-03-31 @ 20:53:51
URL: http://isterneverforget.blogg.se/
Postat av: Henrik Hagström

Ops den verkade hade kommit med! :O

2009-03-31 @ 20:54:27
URL: http://isterneverforget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback