Sommarlov - när? var? hur?

Det var då ett evigt tjat om detta sommarlov måste ni känna som läser min blogg men jag har så svårt att förstå att jag har sommarlov. Känner ångesten klia i mig för att jag inte pluggar som jag borde och jag vill nästan slänga iväg ett sms till basgruppen för att höra när vi ska träffas för att skriva på arbetet imorgon - men vilket arbete? Jag har sommarlov!

Idag är det iallafall den första rikiga sommarlovsdagen. Solen skiner och det är cirka 17 grader tror jag men det känns allt kallare (känns som typ 10grader!). Har faktiskt varit riktigt kallt den senaste tiden och jag tror inte att tempraturen gick över 10 grader igår. Hur sjukt är det?! Vid denna tid förra året hade jag badat, sprungit runt i söta små klänningar och solat mig till en brunfärg på kroppen. Men iår, då sitter man inne och fryser häcken av sig i väntan på att tempraturen ska stiga över 20 grader igen... Vilket sommarlov.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja vill också ha sommarlov!

Ja jag hörde de att nihade minus 1,5 imorse iaf hemma hos pappa. Kallt du vi har soligt just nu men tror inte de är mer än 15 grader.

Postat av: Kristofer Wallmark

Tänk när man var "liten", vad sommarlovet kändes långt då. 10 veckor var en evighet.

Nu får jag nöja mig med fyra veckors semester som går alldeles för fort. :D

2009-06-08 @ 18:36:46
URL: http://naturligabilder.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback