Bloggdöden

Har inte längre någon önskan eller strävan att skriva i bloggen, som ni kanske märkt. Jag vet inte om det är bloggdöden som infekterat min blogg så att den sakta men säkert tinar bort eller om det är bara en enorm tidsbrist i mitt liv just nu. Jag har precis flyttat in till stan och sommarlovet är bara en vecka bort. Ska bli skönt med lite tid utan läxor och pluggnätter. Ni som arbetar vet inte hur bra ni har det som kan lämna jobbet när ni slutat för dagen. Tänka sig, vilken dröm...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men Annica ge dig nu inte kan du sluta blogga!



Ja och då man jobbar önskar man att man gick i skolan igen...

Postat av: Sandra

Men Annica ge dig nu inte kan du sluta blogga!



Ja och då man jobbar önskar man att man gick i skolan igen...

2009-06-02 @ 17:15:46
URL: http://sossandraschauman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback