Totoro har utfört ett pricktest på mig.

Igår kväll när jag var trött, seg och allmänt slut så höll jag på att bädda upp min stackars säng (Jag sover faktiskt i en soffa - hör och häpna världen!) så blev Totoro helt plötsligt på ett hejdundrande bushumör. Jag hann inte ens lägga ut lakanet på bäddmadrassen innan han var i farten och sprang under det. Själv funderade jag vad som var så roligt att springa omkring där mellan min bäddmadrass och det ljusblåa lakanet men han underhöll sig bra i ca. fem minuter tills jag tyckte det var synd om han  att inte jag busade lite med honom.

   

Började peta på honom och han var snabb på att följa och jaga min hand - jag ovanför och han under lakanet. Men allt roligt har sitt slut och så även våran lakanlek. Tillslut kom han ut till kanten och snabbt klöste upp ett nytt långt sår på min (redan så fördärvade) arm. Det roliga är att detta sår ser ut som massa små prickar istället för ett långt ihållande skärsår. Ser helt galet ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback