Tankar ur en relation

Oj oj oj. Som jag lovat alla vänner och bekanta att börja skriva igen. Men hur finner jag tiden? Solen skiner ute (okej, kanske inte nu eftersom klockan börjar närma sig två på natten) och värmen är härlig. Hur många tror att jag vill sitta hemma framför bloggen och skriva om ditt och datt då jag kan ligga ute på stranden och bli brun och bada?

Men lovat är lovat så jag ska börja skärpa mig från och med nu. Jag ska börja berätta vad som händer i mitt liv (om jag ens visste det själv!). Vart ska man börja?

Hur vet man vart står man egentligen i en relation? Är man singel? Är man tillsammans med någon? Är man på G eller är man utnyttjad? Hur vet man? Om det finns någon där ute som har ett svar på frågan så ber jag er vänligen förklara gränserna för mig. När går man egentligen från dejtingstadie till ett förhållande och hur vet man att man vill? Hur vet man att den andra vill? Frågorna är många. Uppenbarligen var jag tillsammans med Anders alldeles för länge för att kunna kasta mig ut i jakt-spelet igen och vara världsvan. Känner mig mer som bambi på hal is. Gör jag rätt? Pratar jag för mycket? Ska jag hålla han i handen? Total förvirring.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Då är vi två förvirrade själar ute i singevärlden! haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback