R.I.P Sony ericsson Z610i

 


I förrgår när jag satt här i min lilla lägenhet så fick min mobil något fel och gav ifrån sig mängder med olika ljud, stängde av, hängde sig och ja, jag tror det är detta tillstånd som brukar kallas "att vara inne på sista andetaget" (om man är mobil iallafall). Jag har ju själv ingen annan telefon eller möjlighet att kunna hålla kontakten med folk så det fick bli ett snabbt beslut - Imorgon (läs igår) går jag ner till affärn och köper en ny mobil!

Jag hade egentligen inte alls råd med en mobil så jag tvingades ta den på avbetalning tyvärr. Hatar oförutsedda utgifter men en mobil behövde jag. Jag gick in på The phone house och sa till killen i kassan att jag ville hitta en mobil som kunde ta kort, ringa och sms. Genast plockade han fram en Sony Ericsson C901 och började demonstrera den lilla lucklösa telefonen.

Jag hade egentligen velat ha en telefon med luck eftersom telefonen håller bättre om det finns en lucka men denna lilla sak var ändå toppen. 5,0 megapixels kamera med blixt, några roliga spel och den var rosa! Det kunde inte bli mer rätt för mig så den fick följa med mig hem för 200kr i månaden. Om jag skulle betalat hela på en gång hade den gått på 4899 kronor.

Så nu är jag en stolt ägare till min rosa Sony Ericsson C901.


Kommentarer
Postat av: Sara

Att bero på ingenting. Jag pratade med Vivianne just och hon sa att du var en sn som åker iväg typ till england och indien bara sådär. Jag är imponerad av dig och lite avundsjuk. Jag skulle också kunna stickka iväg bara sådär. Keep it up girl!

Postat av: christopher palmroth

0760595537

2009-07-15 @ 12:37:16
Postat av: Emelie

Åh vilken fin mobil. Men kommer sakna din gamla, den symboliserade dig liksom :P

2009-07-15 @ 19:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback