Morgonbad, regndusch och kvällsdopp

Vaknade upp till en riktigt härlig och kvav sommardag idag. Solen sken och jag var inte sen på att slänga mig på mobilen för att berätta att solen lyste utanför fönstret till Jenny - BADTIME!

Så jag, Jenny, Henke och Erik begav oss till Nyänget för lite sol, massa bad och strips på stranden. Finns inget härligare än att få leva livet ibland. Bara ta det lugnt och känna att det inte hänger saker över en hela tiden (Vilket det tyvär oftast gör. Man ska hit och dit, hjälpa till här och där och planera ditt och datt). Men när jag låg där på stranden så försökte jag faktiskt glömma allt om pappas stundande 50årsdag, om att jag skulle hjälpa kusinen med hennes kemilabbar och åskmolnen som kom inrusande på himmelen.

Det var lite härligt att ligga där på stranden, se de otroligt mörka molnen närma sig samtidigt som man hörde mullret av åskan som var många kilometer ifrån oss. Man har ju förberett sig på ett hejdundrande åskväder men idag blev det bara en minuts störtskur och en massa muller långt bort.

På stranden idag såg jag en tjej som nyligen gjort en bröstoperation. Och nu undrar du säkert hur jag kan vara så säker på det men det syndes! Bröstens storlek eller så var det inge fel på men detta var så nytt att hon fortfarande hade tejpen och stygnen kvar! Vem lägger sig då topless på stranden med sina nyopererade bröst? Såg ju läskigt ut.....

Blev även ett kvällsdopp idag på nyänget vilket var härligt. Ångrar att inte kameran fick följa med eftersom vattnet var alldeles stilla och himmelen rosa - romantiskt!


Kommentarer
Postat av: Sandra

haha ja men de tar ju över den posten offentlit frånoch med igår. haha Sa ju att de va nått me EU. :P



Näe en aning bara pytte lite en rosa nyans. haha hade ju solskyddsfaktor...

Postat av: Sandra

Men vad avis jag blir då! Jag vill också bada!!!!!!

2009-07-02 @ 08:51:06
URL: http://sossandraschauman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback