Ice Age 3 - Dawn of the dinosaurs

Idag blev det en spontantripp till Öviks bristfälliga bio med Jenny. Hon tyckte att vi skulle ta och se den nya Ice age som började gå för ett tag sedan och barnfilmsentusiast som jag är kunde jag inte mer än att hålla med. Jenny bokade biljetterna och vi fick faktiskt väldigt bra platser i den annars så trånga biografen.

Det roliga var dock att när vi kommit in och satt oss upptäckte vi att majoriteten av folket där inne knappt skulle nå upp till naveln på oss. Jag vet inte varför man jag har en tendens till att hamna på sådana filmer på bio då det enbart är barn i publiken. Men genom att det mestadels var småbarn där idag gjort det bara lättare för mig och Jenny att ligga dubbelvikta av skratt.

Ice Age 3 var alltså ingen besvikelse om man gillar de andra två. Humorn var den samma och karaktärerna lika så. Sedan att det uppkom någon Rambo/Macgyver vessla gjorde saken bara bättre. Filmen var bra, sevärd och ett måste för barnfilmentusiaster som jag.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja lär ju sett den före dig i 3D! haha ;)

Den va kanoni 3D! Blev ju som lite räddfr Rudi!

Postat av: sofie

Meh! Skulle inte vi gå å se den?!

2009-07-07 @ 14:25:59
Postat av: Emelie

åh jag måste se den snart :D

2009-07-15 @ 19:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback