Annica är oansvarig ikväll

Ja, vi är alla unga bara en gång och det gäller att leva livet medan man kan. Tänkte försöka hinna med ett blixtsnabbt inlägg medan jag väntar på att Sofie ska hämta upp mig. Jobbat hela dagen idag och nu ikväll blir det iallafall förfest hos Sofie. Sen får jag se hur roligt jag har. Jag tänker alltså låta mig förvandlas till en Zombie imorgon på jobbet eftersom jag börjar 06.30 på söndagmorgonen.

Visst låter jag som en oansvarig tonåring i trotsålder? Jag är hellre med mina vänner som festar än att komma pigg till jobbet (vilket kanske inte är så konstigt).  Kommer iallafall inte bli fest i den bemärkelsen utan jag åker dit för att umgås med alla som jag inte sett på år och dar (känns som så iallafall). Kommer självklart vara nykter!

Kommentarer
Postat av: Sandra

oj oj oj så oansvarig du är Annica! Som tur är är jag ledig på helger.. haha

Postat av: Sofia

Saknar dig tjejen!! Funderat något på när du ska komma neråt i landet?? Hoppas allt är bra =)

2009-07-13 @ 11:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback