Tentaplugg, hatade tentaplugg!

Snart är klockan över midnatt och imorgon har jag tenta. Känns inge vidare alls då inte pluggat som jag borde. Anknytningsteorier, brotteorier, geriatrik - ja, mycket har fastnat under en dag men fortfarande finns en lång väg att gå så denna tenta blir det nog omskrivning på den 21 feburari. Men det känns okej ändå, hellre en omtenta och lära sig saker än att glida förbi på ett bananskal.

Visst är det härligt att trean börjat visa sex and the city igen? Kan inte motstå att få ett leende på läpparna varje gång man hör den välkända signaturmelodin på TV än fast alla säsongerna står där i DVDhyllan. Tycker SATC har så mycket bra tankar, nya perspektiv och stunder då man sitter och nickar instämmande med vad som händer - "Det där har jag varit med om!"

-Jag vill bara ligga här, jag känner mig så ensam i den här staden... Ibland är det skönt att bara ligga bredvid någon.
-det svårt att tro att någon så vacker kunde känna sig så ensam.

Vem har inte känt så någon gång? Att det skulle bara vara skönt med tanken av att någon ligger bredvid och finns i närheten. Jag har känt det många gånger och ofta går det inte att fara och sova hos någon för att bara sova, oftast finns tankarna för något "mer" där och hela mysigheten är försvunnen. Att finna denna person som faktiskt bara kan ligga bredvid och njuta av närheten verkar vara sällsynt..

Kommentarer
Postat av: Henrik Hagström

SV: Nämen hejsan! Jag startade bloggen ungefär igår! :P Visste inte heller att du hade en blogg...kulkul! =)

Försök att njuta av singellivet istället! ;) hare bra puss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback