Snart är den officiella pluggveckan över

Äntligen! Hurra Hurra Hurra! Fredagen är snart här och då är min officiella pluggvecka över och jag kan återgå till att leva ett värdigt människoliv igen. Slippa vara negativ och tråkig 24 timmar om dygnet och kanske kan jag även sova bättre när allt är förberett och klart in i minsta detalj! Inga skolarbeten hängande över huvudet, böckerna till den nya kursen är beställd och räkningarna betalda. Underbart. Vilken lättnad!

På måndag bröjar den nya terminen och då har jag enbart 6 terminer kvar tills jag är fullbordad socionom. Har bestämt mig att istället för ett nyårslöfte ska jag avlägga mig ett nytermins-löfte. Denna termin ska jag klara av att planera min vardag bättre och börja leva ett mer hälsosamt liv. Träningen måste helt klart komma igång igen och jag skulle verkligen inte må dåligt över att äta lite nyttigare. Så hädanefter är enbart lördagarna avsatta för att smälla i mig onyttiga chips, dip och kanske en pizza då och då. Detta är mitt löfte nu under kommande termin och ska försöka blogga seriöst och ärligt om mina framsteg i den nyttigare delen i Annicas liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback