omotiverad

Så, nu är tentan skriven och det gick som man förtjänar antar jag. Skulle behöva ett mirakel för att klara den, kanske är detta guds chans att göra sig känna? Nä, men en omtenta känns inte så farligt ändå. Nästa tema är det hemtenta på så man skulle lätt klara av en salstenta också.

 Jag är verkligen inte skapad för att plugga, varför envisas jag med att göra det hela tiden? Vaknade i söndags och tänkte; "denna vecka ska jag plugga hela dagarna så är det som lugnt sen och jag kan göra vad jag vill". Nu är det onsdag och jag är så jäkla nere att människorna i min omgivning flyr mig som elden själv. Självförtoendet är i botten och humöret likaså. Alltså jag hade ju tänkt hålla ut i en vecka, jag har hållt ut i tre dagar!

Söker motivation...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback