Nätdejting - en liten utvärdering

Ja, man kanske ska ge er alla en update om hur nätdejtingen går nu för tiden. Mina tre dagar på mötesplatsen.se är över sen några dagar sedan så där är jag inte aktiv längre eftersom jag varken kan skriva eller läsa de inlägg man får. I början var det ju också många som addade mig och verkade som om de ville prata men man ser att fler och fler försvinner när man inte vill ha webcamen på och inte vill svara på frågor som "har du sex på första dejten?". Man märker väldigt lätt vilka som är ute efter att prata med mig som person och vilka som är trofé-jägare genom internet.

Men fortfarande finns det några som jag hittills pratat med varje dag. Kan inte säga att det är någon form at kärlek som uppkommit till dessa personer men de är roliga, smarta och intressanta människor. Sen vad som sker längre fram får diskuteras då. Just nu lever jag för studen som single and fabulous!

Kommentarer
Postat av: Henrik Hagström

vår diskussion om honom är inte över! Förstått?

Postat av: Månsson

Att tala illa om Forsburg är att häda och du kommer brinna i helvetet!

2009-01-30 @ 15:53:14
URL: http://Http://www.ecstasyofgold.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback