Nätdejting dag 2

Japp, då var det dag två på mötesplatsen.se. Igår tyckte jag att denna sida var toppen och nästan prisade den men under natten och denna söndag så har mina tankar skjunkit en del. Eftersom man bara får skicka 10 mail om dagen så la jag ut min mailadress på sidan för att folk ska kunna ta kontakt med mig. Hur har de tänkt egentligen? Jag får si så där 20 nya mail om dagen vilket resulterar i att jag inte kan svara alla jag vill svara till eller försöka lära känna någon. Jag får alltså 30 mail, 30 chanser att kunna maila "den rätte", är det nog?

Iallafall så har jag sagt att jag söker en man mellan 21 - 30 år, vilket jag tänkte att männen som kommer in på min sida skulle se och förstå men icke då! Hela dagen har jag suttit och accepterat nya människor på min msn som varit alltifrån 21 till 50! HALLÅ! 50?! Vad tänker ni? Ni skulle kunna vara min pappa! Herregud, tänk efter killar!

Men bland dessa jobbiga och udda gammgubbarna finns många roliga, unga och fina killar vilket är jätteroligt! Fått kontakt med många omkring Öviksområdet men också hela vägen ner till skåne. Vem vet, är någon av dem "den rätte" för mig? Tiden får utvisa vad som sker härnäst.

Kommentarer
Postat av: Byzze

Haha hoppas det går bra för dig ;)

2009-01-25 @ 23:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback