Hick.. Hick.. Hick...

Ja, det är en hickdag idag. Har hickat fyra gånger redan denna dag och klockan har inte ens hunnit nå middagstid. Bara jag som har det så? Får jag väl hicka så vet jag att de närmste 24 timmarna kommer gå åt att studsa som en gummiboll samtidigt som man släpper iväg det fina ljudet - hick. Det är ju så sjukt irriterande! Man får väl glädja sig med att magen tränas lite, om det ens räknas?

Ska ut ikväll och jag hoppas verkligen att denna dryga hicka gått över tills dess men med min otur är den nog kvar och värre än någonsin! Men jag ska försöka ha en kul kväll ändå! Berättar väl imorogn om det blir några större bravader under kvällens gång!

Nu ska jag hicka vidare....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback