Happy birthday to you

En av de finaste människorna i mitt liv fyller hela 21 år denna dag! För cirka 8 år sedan knöt vi kontakten första dagen i klass 7C. Sedan dess har vi varit oskiljaktiga! Annica och Marlene mot världen!



Vi gick igenom högstadiet tillsammans med mycket skratt och prat. Denna kvinna fick mig verkligen att blomstra upp från att ha varit den blyga tjejen till den jag är idag. Kommer aldrig glömma våran snygga Lunarstorm användare vi skapade; LeNe_OcH_NiCa och hur vi rimmade hela presentationen och efter var vi riktigt stolta över den. Egentligen är det väl något man skulle vilja glömma idag när man sitter och tänker tillbaka på de fjortisfansoner vi har hållt på med. Men det var en underbar tid!

"men det fixar ni ju lätt
Med assist och målskytt rätt!"




Nu när jag sitter här och försöker tänka ut vilka upptåg jag ska skriva om så kommer så många upp i mitt huvud. Minns du gången när vi stod och tog fjortiskort på min balkong och en massa killar stod och kollade på oss utan våran vetskap, och hur vi skrattade efteråt! Och alla roliga videos som vi spelat in med oss där vi helt tappar allt förstånd och bara gör något, sitter fortfarande och skrattar åt dem i högan sky.



Än fast vi aldrig hade riktigt lika bra kontakt på somrarna så skapades en del av mina bästa sommarminnen med dig, och då speciellt på Ulvön såklart! Vi har alltid åkt till ulvön under somrarna och bott hos min faster för att kunna njuta av den svenska sommaren på allvar. Ulvön är helt klart våran ö och den är inte sig lik utan dig vill jag lova.



Vår klippa. Så många tokiga sånger vi har sjungit där! Pretty swan come back blev då aldrig den hitlåt som vi trodde den skulle bli antar jag. Just på denna klippa brukade vi stå och vinka till Ulvöbåten som sakta körde förbi och fråga efter tecken av gud. "Om gud finns så ska det komma en haj nu!" "Kära gode gud, om du finns, kan du göra en jättestor våg nu?". Tyvärr fick vi aldrig något gensvar.



Jag känner mig riktigt lycklig som fått växa upp med en så fin person som du vid min sida och jag vet att vi kommer hålla ihop i resten av våra liv på ett eller annat sätt. Visst, att vi har perioder som vi inte pratar så mycket med varandra, men på något vis känns det som att så fort vi träffas igen är vi lika tight som vanligt. Det är vad jag kallar riktig vänskap. Du är en glad och omtänksam person med en stor skopa humor och stort hjärta, kom ihåg det. Och att du fått finna den riktiga kärleken och lyckan är bland det viktigaste som finns för mig. Grattis på födelsedagen vännen.

 

Kommentarer
Postat av: Marlene

Naaw man blir ju aldeles rörd! Vi har verkligen haft våra stunder i livet! Jag är SÅ glad öven mina pojkar och mitt liv just nu, men ibland längtar man bara tillbaka. Du vet, livet innan man blev "vuxen". Herregud vad vi hade skoj på förfester, ulvön, skolan och UH. Saknar allt! Men som tur är så har vi en hel del år kvar och de ska bli minst lika roliga som våra tidigare! :D

2009-01-23 @ 23:07:09
Postat av: Henrik Hagström

Fjortisar jaa det är det minsta man kan säga om er högstadieperiod! :D Minns när jag och pedr alltid kallade er för det ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback