Forgive me father, for I have sinned... again

Blir ett kort och snabbt inlägg här idag. Har syndat idag igen, ibland blir lusten och suget allt för stort. Vi skulle ju ut och ha en liten avskedsmiddag innan Sandra åker till Oxford nu på lördag. Kommer sakna henne i massor! Vem ska jag nu dansa hela natten lång med? Vem ska jag nu handla skor med som även förstår mitt sjukliga begär? hmm..

Tillbaka till syndandet! Vi gick på en av kinaresturangerna här i stan för att äta och självklart blev det friterad kyckling - Hur onyttigt är inte det?! Dock åt jag upp all min sallad på tallriken så jag försökte ju åtminstone. Sen åkte vi till COOP för att inhandla mat till middagen imorgon som också går i Sandras ära. Tyvärr kände vi också för en efterrätt så det blev chockladpudding med grädde och bananer lagom till Aktuellt. Antar att jag ätit nog med onyttig mat för hela denna vecka så det blir inget smaskigt till helgen pga min dumhet och enorma sötsug.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback