Vandrat på lyckligagatan

Idag när jag slutade jobbet så fick jag en sån härlig lycklighetskänsla. Det var helt plötsligt som om det kommit upp för mig hur mycket jag faktiskt har runt om som gör mig lycklig. Jag har en underbar familj, många vänner och personer som står mig närmast hjärtat. Jag har en underbar gudson som jag är väldigt stolt över, en ostädad lägenhet, en utbildning som jag älskar, ett jobb som betyder något och min favoritårstid är här. Jag kan inte be om mer!

 
Vår stadskyrka och åsvägen ikväll.

Just den känslan fick mig att vilja dansa runt på trotoaren sjungandes - precis som om jag vandrat ut ur sound of music och kommit ut på Åsvägen, strax utanför Örnsköldsviks centrum. Jag ville tjoa, tjimma, göra piruetter och små hopp av lycka. Underbara kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback