En del av sommaren.

Ja, jag ska helt klart skämmas. Snart börjar skolan och jag har inte skrivit på evigheter. Ändå vill jag att ni ska veta vad jag gör om dagarna så även detta inlägg kommer bli ett samlingsinlägg för att göra det enkelt för mig själv.



Sommaren här har inte erbjudit många timmar sol och de få timmarna som varit har jag antingen jobbat eller legat utomhus, läst en bok eller två och badat på underbara nyänget. Finns ju inget som är härligare än ett dopp i havet och strips på stranden.



Under sommaren har jag även hunnit med att vara på fest hos grannen som jag aldrig mött, det var trevligt. Jag, Sandra och Anna var de enda tappra från vårat gäng som vågade oss ut på Örnsköldsviks gator den kvällen. Efter ett flertal cider och Sambucashotar så började vi traska ner i natten. Först att ramla var Anna på E4an (därav bilden på det blodiga knäet). Sen var det Sandras tur att ramla ner på rumpan. Som tur var klarade jag mig stående hela kvällen!



Vi har även hunnit vara på fest hemma hos Bysse vilket var trevligt. Gotlands-Erik överraskade iallafall mig med sin närvaro vilket var roligt. Älskar vårat gamla mediagäng! Sen franns där även en nyopererad Cecilia och en ny(åter)inflyttad sofie. Det var riktigt roligt. Men när vi väl tog oss till Harrys så vad glädjen dalande och jag, Cecilia och Erik bestämde oss för att gå tidigt. Vi satt en stund i hamnen innan vi gick och käkade på sibylla och snackade gamla minnen - mysigt!

Kommentarer
Postat av: sofie

Kul med lite bilder =) Kan du skicka bilderna från helgen till mig?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback