Snart går jag till jobbet.


Jag och sen min sovande katt Totoro.

Uttråkad och tristessen är total kan jag lova er. Ska snart börja gå till jobbet och har ingen lust. Tycker synd om min katt som lämnas ensam så mycket när jag jobbar. Men idag är det bara ett 9timmars pass (13.00 till 22.00) och jag tror vi går dubbelt till 17. Så blir bara ensam i fem timmar, och det är ju skönt iallafall.

Jaja, jag tänkte mest bara kasta ut något på bloggen eftersom jag har så tråkigt. Solen skiner ute idag så det blir iallafall en skön promenad till jobbet. Om jag har tur så tar vi en promenad senare också till veckefjärdens golfbana och köper oss en glass eller något. Man kan ju drömma iallafall....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback