Värme, sol och röda bröstkorgar.

Sommaren är verkligen på insprång här nu och det känns skönt. Efter ett halvår med mörker och kyla kan man inte känna sig mer fylld av liv när solen och värmen är på insprång. Hela denna vecka har solen kastat sina strålar på oss och jag har tillockmed bränt mig så otroligt på bröstkorgen och idag ska jag ut i solen igen.

Det är snart dags att ta mig bort till stan igen för plugg hos Emelie och vi kanske även hinner med en liten film om vi har tur. Känner mig mer och mer borta angående tentan så det känns jättebra att jag, Emelie Tush och och Sofia Squarepants ska sätta oss ner och förklara begreppen. Mycket bra mycket bra.

Men nu ska jag börja gå in till stan så ni alla får ha en trevlig och förhoppningsvis solig dag så kanske jag kastar ut något på bloggen senare.. Kan iallafall bjuda på två egobilder.

 

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha kan man rakt bränna sig i Övik nu..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback