Förslag på norrland?

Kan inte understryka nog hur otroligt skönt det är ute nu när sommaren springer in. Detta är ju bland de bästa årstiderna någonsin då man blir så glad så fort man vaknar och ser solens strålar söka sig in i lägenheten - UNDERBART! Har redan börjat planerat in resor, bad och roliga sommar upptåg.

Jag, Sofia och Emelie har funderat på att göra en resa genom norrland innan de flyttar tillbaka till södra sverige igen och nu efterlyser jag roliga platser att se i norra sverige. Vi har tänkt att ta oss så långt norrut i sverige som möjligt så därför finns det nog mycket att se.

Nu är det dags för mig att ta och göra mig till människa. Dra på mig lite svalare kläder och på med skorna sen är det bara att ge sig av in till stan igen. Men bjuder på två kort från min mobil från min promenad igår.

 
Min skugga. Sen en bild över hamnen. Helt spegelblankt vatten.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hm.. Fina ställen i Norrland? hm.... Ja vette sjutton. haha Åreskutan kanske ?

Postat av: rebecka

ishotellet i jukasjärvi måste ni ju helt klart besöka =)

2009-04-26 @ 13:59:15
URL: http://rebudka.blogg.se/
Postat av: sofie

ni kan ju alltid bestiga kebenikase ;)

2009-04-26 @ 22:07:17
URL: http://soofieedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback