Top Model cycle 12

Varit hos Jenny nyligen och skördat in den nya hon hade på datorn. På ren svenska har jag tagit med mig min USB, satt in den i hennes dator och tagit allt hon laddat hem. Blev en hel del musikvideos (gillar mycket mer att lyssna på videos än någon ljudspår), några filmer, en ny serie "Secret diary of a callgirl" och de nya avsnitten av Top Model 12.


Som topmodel fan så har jag redan kollat igenom de jag tog och väntar nu på att fler ska läggas ut på nätet. Orkar inte vänta tills tv3 visar dem. Sen är man mycket coolare om man vet vem som vunnit innan alla andra.. eller ja.. nått..

Det finns många nya och intressanta ansiktet bland högen av förväntansfulla tjejer. Har redan några favoriter och av någon anledning så är Allisson min favorit. Tror inte hon vinner men kan man se mer docklik ut?




Kommentarer
Postat av: Sandra

Vill också se Top Model!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback