Tentadag

Hur kommer det sig att när man är liten och födelsedagen närmar sig så tar det alltid så lång tid? Man sitter i evigheter och kryssar över dagarna som går och en vecka känns plötsligt som en månad. Men när en tenta är på ingående så går tiden alldeles för snabbt. En vecka blir plötsligt bara en dag och sen sitter man där i tentasalen och undrar vart tiden egentligen tog vägen.

Satt uppe ganska länge inatt och strök över allt som jag ansåg var relativt viktigt i böckerna. Vet inte om det var smart eller dumt gjort, det märker vi. Men snart är det iallafall upp till bevis och blir det en omtenta så blir det det. Det är bara att bita i det sura äpplet! Omtentan går iallafall av stapeln i juni.

Men nu ska jag gå ifrån datorn igen. Måste extrachecka att alla böckerna ligger i påsen och väskan så allt följer med mig till skolan. Jag brukar alltid lyckas glömma något iallafall så nu krävs extrakollar för att försäkra mig om att allt är med. Håll nu tummarna för mig!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Lycka till

Postat av: Sandra

Lycka till

2009-04-29 @ 08:47:14
URL: http://sossandraschauman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback