Tentaångest

Idag är det vilo och hemma dag. Förväntar mig att några av de resterande som inte hämtat sina paket kommer göra det och sen ska jag väl sitta och oroa mig för tentan som går av stapeln imorgon. Jag är inte alls taggad, inte på något vis. Knappt pluggat till denna tenta och jag har inte heller någon aning vad jag ska plugga om jag väl ska sätta mig ner med böckerna i famnen. Hur kommer detta att gå egentligen?!

Tänkte ta mig en titt i böckerna ikväll och se om jag har markerat allt som är viktigt i boken. Det är så att vi får ha våran kurslitteratur med oss till tentan så just därför har man inte pluggat lika mycket som man borde. Jag känner mig nästan som en brottsling när jag tänker på hur lite jag har pluggat. Men jag hoppas att alla håller tummarna för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback