Spöken på Oxford Castle

Nu är klockan mycket och jag borde sova - för längesen! Är helt slut i huvudet just nu och ska strax krypa ner i sängen. Kände bara att jag behövde berätta att jag nyss kollat på Most haunted, som vanligt på söndag natt. Och vad väntade inte denna natt än en tripp tillbaka till Oxford Castle på spökjakt.

Det var så roligt att se Oxford Castle igen och kunna säga "Där har jag suttit", "Den har jag dragit i" och "såhär många trappsteg var det upp". Längtar tillbaka till Oxford som en tok. Folket, naturen och husen - allt var så underbart. Ta mig tillbaka!

Hur som helst bjöd inte spökprogrammet på något vidare skrämmande utan mer ljud som säkert kunde komma från vad som helst och även en seans i kryptan.

Nu är det dags för mig att sova. Godnatt allihopa!

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha men du de lät ju underhållande! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback