Sommarfin i håret.

Imorgon har jag och Emelie en tid bokad hos en frisör här i stan och det är dags att göra sig lite sommarfin i håret. Det blir både klipp och slingor för enbart typ 600kronor! Så billigt har jag nog aldrig kommit undan utan jag brukar betala runt 1500kronor för färg och klipp hos min vanliga frisör. Men vi ser väl om dessa är lika bra som på Ödlan och Brorsan.

Tänkte klippa iordning min lugg så man kan se igen och sen även göra lite ljusare slingor för att få lite sommarfin färg i håret och förhoppningsvis även se lite brunare ut (man gör väl det om håret är ljusare?). Iallafall ska det bli skönt att bli lite ompysslad efter en jobbig juridiktenta så bara det är värt de där slantarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback