Snart tenta igen

Det värsta med att plugga ska jag lova er är inte att aldrig ha pengar så det räcker, utan det värsta är att aldrig kan slappna av på dagarna när man kommit hem från skolan. Det är något jag saknar. När man jobbar så har man sina utsatta tider då man ska befinna sig på jobbet och sen kan du komma hem, laga en god middag och koncentrera dig på saker som är givande för själen. När man pluggar kan man inte det i den utsträckningen.

Jag går till skolan, ska försöka hinna träna efteråt och sen ska man ta sig hem för att plugga som en tok varje dag. Det slår som aldrig fel. Och snart är det tenta och jag börjar sakta men säkert få panik. Det är tre frågor på 10poäng! Hur mycket har de tänkt att man ska skriva egentligen?

Vi håller ju på med Juridik nu och som tur är får vi ha all kurslitteratur med oss till tentan. Men just det skrämmer mig också litegran. Genom att vi får ha med litteraturen så måste ju frågorna vara väldigt svåra så man kan kolla upp svaren när man sitter där och skriver, eller?

Nä, nu släpper vi det och tar det som det kommer....

Kommentarer
Postat av: Sandra



Låter roligt de där du.. hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback