Smal och smärt...

Då är snart dag nummer två i Annicas nya liv fulländad. Gick in till gymet imorse igen. Känner mig så hurtig när jag gör det. Sen är det skönt med en promenad också och jag sparar ju pengarna som annars skulle gå till bussbiljetten. Its a win-win situation!

Det roliga är att jag jag hållt på med detta "nya liv" som jag kallar det i snart två dar och ändå ställer jag framför spegeln för att se om jag gått ner. Kom igen Annica, två DAR?! Här ska det gå snabbt verkar det som. Dock kommer allt att skita sig imorgon då jag ska på Burger king med Carro och trycka i mig kolhydrater. Men den måltiden får bli istället för godiset i helgen. Låt oss hoppas att jag kan hålla det.


Kommentarer
Postat av: Sandra

haha De var ju inte så kul att du hatar mig. :P Men jag kan ju inte rå för de fina vädret.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback