Olja, dildos och nått glas vin

Igår gick min födelsedagsfest av stapeln och det blev mycket mer lyckat än vad jag tidigare trott. Det blev en kväll full av fnitter, fascination och nyfikenhet.

Kvällen började tidigt då vi skulle vara hos Carro redan klockan 17.00 och innan det skulle Sofia och Emelie komma och se hur jag bodde och träffa min katt. Det var första gången de var här så det var roligt att de fick se hur jag bodde och självklart träffa min katt som jag alltid pratar om.


Dessa två söta tjejer hade även med sig en födelsedagspresent till mig vilket jag inte alls hade väntat. Jag bjöd på bullar och medan de smaskade på dem så pillade jag försiktit upp papperet på det fyrkantiga paketet. Under gömde det sig ett frågespel som heter Qube. Det bästa av allt med det är att det är i temat Det svenska språket. Mer klockrent kan det nog inte bli! Jag brukar alltid påpeka för de där söderlänningarna att jag pratar rikssvenska och inte alls har någon dialekt. Någon som detta spel troligen kommer få mig att inse att jag har.

Ur påsen drog de även upp en rosa partyhatt aom jag skulle ha på mig under kvällen. På den stod det Birthday Princess och det var vitt fluff längst kanterna och på toppen. Kan det bli värre?

Pappa hämtade oss hemma hos mig och körde oss ner till Carro där förfesten skulle börja. Vi kom precis klockan fem och var givetvis först. Jag hade sagt att vi skulle träffas 17.00 just för att jag vet hur mina vänner är. Therese skulle komma klockan 18.00 med sin hemliga väska och jag skulle inte tillåta att någon blev sen och kom när hon stod och pratade. Klockan gick och tillslut började resten av gänget trilla in i lägenheten, då en halvtimme sen så det var tur att jag sagt den tid jag sa.

Vi samlades i Carros vardagsrum och Therese började packa upp de "ofarliga" grejerna på strykbrädan och sen körde det äntligen igång. Det var dags för oss att börja smörja, smaka och lukta på alla olika massageoljorna som färdades mellan våra händer. Det fanns allt möjligt roligt som man skulle vilja ha, ljus som smälter ner och blir till en massageolja, ätliga massageoljor eller varför inte en sjukt god kroppschocklad med tillhörande pensel? Fanns även glidmedel i alla dess former, försvarsspray som framkallar kräkningar och mooncups.

Efter allt skickats imellan oss och efter att nästan alla smakat och kletat in sig i det ena efter det andra så blev det kisspaus och Therese började plocka fram de "farligare" sakerna som vi alla väntat på. Bordet fylldes med det ena till det andra och det första som kastades fram till allas beskådning var en enorm jättedildo. Medelmåttet som Therese sa, eller? Sjukt enorm var den iallafall. Sen kom dildosar på löpande band. Natrutrogna, små, stora, gjord i glas, med vibrator, med pärlor, snurrandes, upp och ner, med sugkopp eller utan sugkopp - det finns allt!

Vissa av dessa var faktiskt väldigt avancerade och hade en fjärrkontroll för alla de funktionerna som fanns. Fanns en med med vibrator, snurrande kulor och hela snurrande i huvudtaget. Sen att man kunde byta håll på detta snurrande tog ju priset. Vem orkar hålla på med alla dessa funktioner?

Sen fanns ju självklart mr. rabbit med i hennes lilla kollektion så nu har man även pillat på en sån kändis från TV. Sen fanns det även vissa saker för männen som t.ex. kärleksgrottor och den hon visade för oss var en röd (eller var den rosa) som säkert inte var längre än en och en halv dm. Så nu har man även pillat på en sån.

Pinsammast av allt var när jag skulle komma upp och få testa en sak inför alla andra. Hur ska man reagera? Ska man vara en torrboll och sitta kvar och vägra och slippa pinsamheten eller gå upp och göra det bästa av sina två minuter i rampljuset? Jag gick upp. Det var en butterflygrej som man spände fast runt midjan och runt låren och sen med fjärrkontroll kunde man starta den. Det var då en vibrator i den och spänningsanordningen gjorde så att man kunde dammsuga samtidigt om man ville. Varför man nu skulle vilja det...

Efter demonstationerna var det dags för Therese att ta upp beställningen från alla och detta var det jag var orolig för. Vad händer om ingen köper något? Hur pinsamt blir inte det? Eller om bara jag beställer som en galning? vad säger det om mig? Men detta var uppenbarligen inget jag behövde oroa mig för märkte jag när jag som sista kund gick in till Therese. PUH! Jag kan visa mitt ansikte igen i klassen.

Efter Therese åkt så fortsatte förfesten ett tag till hemma hos Carro. Vi lyssnade på musik, pratade och hade riktigt trevligt. Det var toppen! Jag och Emelie hade även lite yoga i Carros vardagsrum för de som var intresserade att lära sig. Försök att ha det i en kort klänning! Där står man i neråtgående hund och ska sträcka ut till plankan vilket gör att klänningen blir kortare och kortare för var position. Så det blev en hand i backen och en på baken tillslut.

Efter tog vi oss in till hamnen och Harrys för att se om vi kunde komma in där med två som var under åldersgränsen. Men det gick inte så vi tog oss till Olles och där kom vi alla in utan att visa leg. Och det roliga var att där hade bara en åldern inne för att komma in. Men in kom vi allihopa.

Där väntade en hel hög med äldre som såg riktig chockad ut när vi entrade dansgolvet som bjöd på en massa bra musik under kvällen. En mycket lyckad kväll blev det iallafall!


Kommentarer
Postat av: Sandra

haha fan jag ville också va med!

Men jag hade ne shoppingdag i London istället så de jämna ut sig.. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback