MP3-återträffen

Varit dålig på att uppdatera i helgen. Vet inte om det är för att jag haft fullt upp eller bara varit lat men nu är jag tillbaka igen! Tänkte skriva lite om min fredag först och främst och då skedde det inge mindre än en MP3 återträff! Vi har försökt dragit ihop en tidigare och då kom nästan inge folk alls. Denna gång kom det nästan inga heller. Det slutade med att det var jag, Cecilia, Niklas, Erik, Marri, Isabelle och Tina. Vilket återträff va?

Jag gick mot Cecilias hus strax efter sextiden med en halvt kurrande mage och hemska kläder. Valde kläderna som jag hade på Milos dop som iof. är fina i sig men till en utgång? Njea. Eller till mina höfter? Njea. Men det blev den klänningen iallafall pga. att jag inte visste vad jag annars skulle ha.

Hemma hos cecilia började vi med att starta grillen och sedan blev det en lång väntan innan man fick smaka på den första grillade maten för i år! Scrumptious!

Vi spelade lite spel och drack i goda vänners lag tills klockan plöstligt närmade sig elva tiden. Då fick alla för sig att åka hem till Marri's bror något som jag inte alls var lika sugen på. Jag hade haft ont i huvudet hela dagen och att enbart ha en kväll med hemmafest var inte på frågan. Hemmafester har aldrig varit något för mig. Speciellt inte när kvällen inte erbjuder något utöver det vanliga så finner jag inte det roliga i att sitta i en soffa, skrika åt varandra och dricka sig fulla. Nä, så jag fick åka med Cecilias lillasyster bort till Bysse där resten av gänget befann sig och vi for ut på Olles.

Det var längesen jag hade så roligt som det var där. Jag måste lätt börja gå ut på fredag istället då Olles har så mycket bättre musik än Harrys. Vi stod nästan och dansade hela kvällen, hoppade till musiken och trängdes bland folket. Det kan inte bli bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback