If you can dream it, you can do it!

Sandra skrev idag på sin blogg om en blogg hon funnit ute i bloggrymden. Flickan som skrev den var i 20årsåldern och levde med en aggresiv och ovanlig typ av cancer och jag tycker att alla bör läsa den!

If you dream it, you can do it!

Madeleine som skrev bloggen har bara på några inlägg motiverat mig att fokusera på det positiva och aldrig tänka att jag håller på att bli sjuk - Jag är frisk! Hela bloggen utstrålar en motivation som man nästan aldrig ser hos människor och här fanns den, i en 20årig flickas kropp som stirrade döden i vitögat. Men varför gå runt och vara ledsen? Man lever ju idag!

Idag har hon iallafall motiverat mig att klicka in på barncancerfondens sida och skänka pengar till hennes insamling "Den jävla idioten". Alla kan undvara en slant och vara med och rädda barn och vuxna som behöver vår hjälp. Skänk en slant du med och var med och förändra någons liv.

www.barncancerfonden.se <- Klicka in du med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback