Have it your way

Idag har jag testat Burger King som öppnade officiellt igår i Övik. Tidigare har jag faktiskt aldrig varit på detta hamburgerställe utan Max har varit min nummer ett. Dock kan man inte undgå Burger Kings reklamer som ständigt verkar dyka upp när jag trycker igång TVn. De lovar en god grillad hamburgare till nice price. Upp till bevis!

Vi kom in till stan och såg drive in kön slingra sig längst vägen och det såg väldigt oplanerat ut när bilarna stod i infarten till OKQ8 men det kan väl vara så i början. Alla är lite förvirrade och har ingen aning om vad som sker. Vi parkerade iallafall och gick in och ställde oss i kön inne i den lilla resturangen. Tillslut ser vi kassan längst bort har en person i kön och den första hade nästan 30 personer så jag och Jenny smög ut ur kön och ett tu tre stod vi först i kön. Är det okej att tränga sig i kön på burger king? Det var iallafall inte meningen men det blev som det blev.

När vi stod i kön kom en kompis till Anders ut och vi började prata lite. Man fick ju lov att fråga vad som rekomenderades och han började prata om någon trippelburgare. Den skulle tydligen vara för riktiga män. Det måste ha undgått honom att jag är kvinna antar jag...

Det blev iallafall en Whopper Cheese meal med en sourcream and onion dip till de goda stripsen. Max kan lätt slänga sig i väggen! Jag kan iallafall säga här och nu att jag byter gärna ut max sega hamburgare till de goda och grillade från burger king!

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha kanske man ska testa Burger King då man komma hem då .. haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback