Fredag hela veckan

Då har man vaknat upp till ännu en fredag och blickar mot en helg med utgång, bra på TV och allmän mys. Som student tycker jag att det mer och mer känns som att man har fredag hela veckan. Man hinner knappt komma till skolan måndagmorgonen utan att det vipps är fredag igen. Fast än fast det är fredag hela veckan hinner jag inte med helgerna alls. De brukar vara så fullbokade så en sovmorgon kommer inte på tal.

Strax ska man fara och träffa basgruppen på café UH. Det ska bli mysigt. Sitta och plugga med en massa vänner over en latte, kan det bli bättre?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Låter ju kul de..

Jag ska snart ge mig iväg.. Om 13 timmar är jag i Övik.. haha

Postat av: Sandra

ja nu sitter man har pa flygplatsen du hade ratt skit enkelt att hitta!

2009-04-03 @ 13:10:41
URL: http://sossandraschauman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback