En vecka kvar till 21års dan.

Ja. Om en vecka fyller jag 21. Ångesten börjar infinna sig och bara tanken på att behöva säga att man är 21 gör mig kallsvettig. Gillar inte att fylla år längre! Jag måste för varje år som går komma närmare ett vuxenliv och närmare åldern för första barnet, giftemål och pension. Tänk om man aldrig finner kärleken och lever ensam hela livet? Vad händer då med mina drömmar om barn, bröllopsklänningar och mysiga familjemiddagar?

Jag har nog inget val än att infinna mig i att jag inte kan stanna som 20åring föralltid. Jag kan dock glädja mig åt att detta år har gjort mig mer vuxen än vad jag kunnat tänka mig. Jag har blivit gudmor och faster, skaffat egen lägenhet och betalt min TVavgift. Vuxenpoängen flödar in som aldrig förr.

Men snart är det dags för tårta och ballonger i min lilla lägenhet och jag förväntar mig att alla springer runt på stan denna vecka och försöker finna den perfekta presenten. Med för er som har dålig fantasiså tänkte jag skriva ut lite saker som jag faktiskt önskar mig.

En del av Annicas önskelista:
- Sällskapsspel
- DVD
- Digitalkamera, Canon Ixus 960
- DVDfilmer
- Nagellack/ögonskugga i någon rolig färg
- Trasa (mamma, du vet vilken jag menar)
  och andra roliga saker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback