Det går bra nu...

Känns skönt att jag kommit igång med träningen igen. Det var längesen jag och Emelie hade så bra motivation till att gå till gymmet som vi har nu. Idag är det torsdag och detta är våran lediga dag vilket behövdes. Hela min kropp värker som om den skulle blivit överkörd av en ångfält i natt när jag sov. Träningsvärken är total och då speciellt i magen vilket är så jobbigt!

Sen har jag fått riktigt ont i benhinnorna i smalbenen eftersom jag går så mycket nu. Jag vet inte om jag belastar fel eller vad jag gör men det känns iallafall vill jag lova. Tänkte gå in till stan imorse också med ändrade mig i sista sekund och tänkte att mina ben behöver kanske vilas lite. Men imorgon drar det igång igen!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja fan va ja hade träningsvärk efter water workouten.. haha Imorgon blire Hatha Toga..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback